I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, October 1, 2010

Keputusan Muktamad!

hari ni aku rasa aku perlu buat satu keputusan yg bukan drastik tapi perlu. demi mengelakkan berlaku perkara2 yg tidak diingini, aku perlu buat keputusan ini. no matter what consequences that it may bring. i must do this.




nak semat kat minda yg ini adalah keputusan yg perlu dan terbaik untuk semua pihak.




aku rasa aku mmg kena buat jugak.






x boleh tangguh2 lagi.







penting sebelum ada nyawa yg terkorban.








aku













kena













pergi toilet. sbb perut dah sakit giler dan rasa membuak2 untuk keluarkan hasilan semalam.
bye2 korg. dah x tahan dah ni. =P







p/s : hahahahahaha saje buat saspen di pagi hari jumaat. jgn mare.

No comments: