I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, October 3, 2010

Jodoh, Ajal maut...itu semua ketentuan Tuhan

baru balik dari kenduri kawin budak ofis aku. mulanya aku agak terkejut bila dpt jemputan kawin dari mamat ni. yela, die lebih senior dari aku. aku ingatkan dia dah kawin n ada anak. tapi rupa2 nya masih bujang.(masa aku kenal die la, skrg dah jadi laki org kan).

a thing about him is, die ni org 'istimewa'. die ada kekurangan fizikal. aku x kutuk die or anything cuma it does shows yg jodoh, maut even perjalanan hidup kita adalah ketentuan tuhan. bila sampai seru untuk kawin tu, cepat atau lambat tetap akan tiba jugak. cuma kita perlu berusaha n tawakal pada-Nya. sama la cam aku. eh, xla. mana ada aku cakap aku nak kawin. tu semua gosip je. *ceh, ayat lagi nak cam artis. hehehehe

lupa lak. selamat pengantin baru ye. semoga kekal hingga akhir hayat. =)








p/s : can't seem to sit still. must.....get going.....so....many.....things.....to be done.......*pitam

No comments: