I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, December 23, 2010

OMG!!!!!

omg......omg....omg.....omg......OMG!!!!!!!!!


x percaya wey.

tampar2 pipi sendiri.



tutup mata

buka mata


tutup, buka,

tutup.....dan buka balik....





still x percaya.




ok korg mesti x paham kan. tapi aku excited wey.



aku nampak Hentak Berlipat dan Petisuara depan mata aku!
(sila baca dalam sekali nafas)




ok korg excited x?

like yeah...diorg ni kira senior dlm blogging ok.
dan diorg pun fofular jugak.



owh diorg dtg ofis aku. xtau buat apa. diorg x keluar lagi tu.
agak2 bila diorg keluar aku nak tegur diorg x?


eeeiiii malu lah. aku ni blogger picisan je.
diorg tu like BIG name ok.

camne la diorg boleh terdatang sini ek?

hihihihi suka suka suka....




mana diorg r?





p/s : dup dap dup dap....nak tegur ke x?




UPDATED:
hahahahaha.....memang tepat sangkaan korg...


aku x tegur pun diorg coz masa aku balik keje pun diorg x keluar lagi.
(tapi xtau la kalau diorg keluar masa aku x tgk kan)

xkan la aku duduk depan pintu ofis tunggu sampai diorg keluar kot. saiko giler ok. but yeah, i lost my golden opportunity.

kalau jumpa lagi pun, aku xkan tegur punyer.
aku kan terlebih malu yg amat.
tapi member2 kamcing aku tau la karakter aku camne.
perempuan giler terlebih gula hahahaha




owh Ai tahu maksud terlebih gula tu.
cuba tanya die okeh. *kenyit mata*




so

better luck next time.
tu pun bila konfiden level aku melebihi tahap biasa la. lol

2 comments:

Ms SZ said...

Sila tegur dan rakam jika boleh kerana itu dikira bersosial (refering ur entry about sosial).

funky_D said...

ni mesti ms Sz pun excited nak tgk Petisuara dan Hentakbelipat kan?

actually xde la x sosial juz pemalu terlebih pada org yg x di kenali...hahaha(ketawa malu2)