I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, June 20, 2011

Hari2 pun stress

aku ni xtau la kenapa asyik stress jek. lagi la ni dah nak masuk bulan 7 kan. dah setengah tahun. rasa cam cepat je masa berlalu. kadang2 rasa cam masa lambat berjalan. yela, ada 'something' yg akan berlaku bulan 9 ni. so kejap rasa lambat, kejap rasa cepat. ni pun dok hitung hari je. takut pun ada.


owh nak cakap gak yg aku rasa macam nak quit buat 'job' hari tu la. cam x larat je. kepala otak aku ni dah berkarat kot. xleh nak fikir benda2 complicated cam 'job' tu. haishhhhh la......xpela ye. aku lagi rela jadi org bawahan je dari kepala otak aku asik stress je hari2 fikir kan keje.


jugak pasal budak annoying dalam entry lepas tu kan. aku ingatkan aku sorg je yg meluat dgn die, rupa2 nye ramai gak yg dah x kosser nak layan die. lantak ko la labu. jgn kacau hidup aku sudah la yek.


so sekarng ni macam nak hidup dgn hati yg tenang. jap lagi nak tengok maharaja lawak kat youtube la. sepah memang terbaik woo!





p/s : malam ni macam nak makan kacang pool la.

No comments: