I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, August 6, 2012

Kehilangan dompet

hari minggu yg lepas memang hectic giler. dah macam raya dah. xpela. practice makes perfect. yela praktis untuk raya nanti. mesti lagi banyak tempat nak gi kan. hehehe

so dalam ber'hectic' sangat semalam dompet aku keciciran. kat mana? aku xtau. kalau tau mesti la dah jumpa kan.

sebelum nak hilang tu, cam biasala si Nia tu buat main dompet aku. budak tu memang semua barang aku adalah mainan die. henfon, dompet, kunci n macam2 lagi la. so adala insiden semalam masa die tgh pegang tu, dompet tu terjatuh. tapi aku dah amik balik. n bagi die balik. pastu tung tang tung balik rumah apa semua terus tido.

pagi ni gi keje tgh siap2 cari la dompet. skali xde!!! bukan sekali 2 kali cari tau. Al pun tolong cari sekali. memang xde. celah mana2 pun kitorg dah cari. memang konfem xde.

so esok aku ada banyak benda nak buat. buat report polis, ic baru, kad atm baru yada yada yada.....dah la nak raya ni. duit mengalir keluar macam air dah.......haishhhhhhh

hopefully dapat setel secepat mungkin la. lagi2 tang kad atm tu. ada jugak yg x beraya sebab x dapat duit gaji. argghhhhhhh minta2 di jauhkan la.....






p/s : hari ni semua bagai x kena la. xde mood nak buat apa2 dah. =((





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...