I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, August 10, 2012

Rintihan hari ini

semalam baru la setel semua perkara berkenaan dompet aku tu. repot polis, ic, lesen n kad atm. ada 4 je perkara tapi nak setel semua makan masa satu hari penuh. nasib baik Al cuti n sanggup menjadi driver aku hari itu. thanks sayang!

ingatkan nak belanja die pizza tapi bonus dgn gaji x masuk lagi. haishhhhh

semalam kami ni dah macam penunggu setia dah kat bank. hahahah siap semua org dah xde tinggal staf je tapi kami masih duduk dalam tu. yela diorg nak cari balik signature aku kat kad yg lama memang la lama.

owh kalau ic hilang pertama kali sekarng kena denda n bayar rm110 ok! dulu rm50 je kan. sekarang dah naik. rm100 untuk harga ic baru n rm10 lak untuk bayaran denda hilang ic.

dan semalam gak amik ic pakai tudung yg JPN sediakan. sbb tudung aku warna suram. ada gak yg ic aku gambar macam ponti* lak kan. Al kutuk giler tudung tu. nak buat camne kan.....eh tapi kan lesen baru aku dah gambar baru....n muka aku comel lak tu. Al jeles giler. dah la akak yg buat tu potong gambar aku baik punyer cantik kan. rasa nak tenung je. like banyak2 kali. hehehehe

owh aku baru beli baju raya sehelai. itu pun x masuk tema. baju Al belum lagi. habis tu dah kata gaji lom masuk kan. dgn hal dompet aku lagi. bila nak shopping raya pun aku xtau. minggu depan aku keje shift malam lak tu. haiiiiihhhhhhhhh laaaaaa.....


ni gambar ari rabu ari tu. tengah rehat2 kat ruang tamu tetiba ternampak benda ni kat tingkap dapur....






cuba teka apa benda tu. .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
tupai ok!
boleh plak die bertenggek kat situ. siap macam tido lak tu.










p/s : bila la nak shopping raya ni....huhuhu






No comments: