I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, March 2, 2010

Pejabat aku yg x macam pejabat....

Aku baru perasan yg aku x penah cerita pun pasal keje aku.....bukan xnak, cuma keje aku ni agak membosankan....Bila ada audit @ lawatan dari org2 besar baru la aku bz.....

Aku keje gov....walaupun org slalu ckp aku bertuah dpt keje sini tapi aku x rasa apa2 pun coz tuah ada kat mana2....x semestinya ko keje gov baru selesa dan hidup senang....cam aku ni, hutang berlambak gak...hak3

budak2 ofis aku sgt memahami dan kelakar....kadang2 melampau2 tapi aku x kisah sbb aku ni cool org nye... =)  pakcik2 kat ofis pun suka borak dgn aku sbb aku ni semua org aku leh masuk....cuma bila ada yg keluar angin 2, aku lari la jauh2.....x tahan beb...bau kuat giler....leh pengsan aku...(diorg semua mmg suka m'buang angin)

grup aku pun ok cuma stat tgh bulan ni aku akan di tukar ke grup lain....xtau la aku leh masuk dgn diorg ke x....rasa ok kot cuma boring jela coz grup baru ni ramai yg lebih senior dr aku so kena kawal ckp sikit kot....aku ni kan mulut lazer....hahahahaa
aku suka keje kat sini....mungkin sbb ramai lelaki....x banyak bunyi...gosip2 tu ada la tapi x banyak sgt(ye, lelaki pun kuat mengumpat!)....tekanan pun kadang2 je...x macam tempat keje aku dulu....seorg pekerja kena buat 2 @ 3 keje sekaligus......sgt memenatkan kepala otak....
sekarang aku cuma penat berulang-alik je....rumah aku ke tempat keje 40minit, pergi balik makan lebih sejam....fuh! jauh kan? tapi aku x kisah....sbb aku suka duduk dgn family...
budak ofis ku yg sempoi giler!

p/s : yg aku paling suka keje sini sbb cuti nye banyak....20hari setahun....banyak kan? hehehe aku suka giler..... ^____^

No comments: