I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, March 25, 2010

Sehari di pejabat

Hari ni ofis aku sgt senyap.....senyap luar biasa...yg otai ada yg mc n ada yg emergency leave....yg muda2 lak ada yg hilang tanpa di ketahui (dlm erti kata lain, curi tulang....hak3)
semalam 2 org dak ofis aku cam cedera parah coz main netball antara jabatan....dahsyat tul diorg bersukan...cam berperang pun ada. yg sorg ni patah jari sampai mc 3 ari....yg lagi sorg bengkak muka, ada lak akak2 senior yg terkehel kaki la, lutut bergalih la....seram aku dengar. Nasib baik aku x join team. Ari tu main boling 3 set pun dah penat giler lagi kan nak lawan netball. Ni pun dgr nye team ofis aku x berjaya ke peringkat seterusnye....xpela. yg penting dpt gak souvenior (luka2 kat badan) ....hehehehe

No comments: