I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, March 26, 2010

Waaa.....pening kepala nih...

boleh x korg bayangkan kalau ada 70 kunci bilik korg kena pegang n setiap setengah jam ada je yg dtg nak tukar kunci la....nak pinjam cd la apa la....damn! ok aku x marah sebenarnya coz mmg tugas aku (wlaupun kdg2 rasa cam keje kat reception hotel lak) tapi klau dah tiap 10 minit ada je yg dtg nak pinjam kunci....gosh! aku penat ok!

ada lak yg dtg tetiba je ckp camni "Can I ask you a question?" aku layan kan je tapi pastu berbakul2 question die klua....rasa nak sepak je. tadi ckp satu je skrg lebih dari 5....haish....ada yg tanye toilet kat mana la....camne nak parking kete coz parking penuh la....how shud I know? Biol....pastu dtg la si mamat sengal suruh aku clearkan meja sikit so biar nampak kemas....hey, klau ko nak sgt....jaga la sendiri...patut la ramai yg menyampah dgn die...hate u! hate u! hate u!

dah la lapo ni....nak mcD boleh x? hehehehe.....marah2 pun perut still lapo taw....=)

2 comments:

the awesome four said...

wah! ni la ciri2 pekerja U yang garang. huhu.

funky_D said...

exception to foreigner only....slalu tanya soalan bukan2 cam kitorg ni keje kaunter pertanyaan lak...=(