I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, March 28, 2010

Sampai syurga kan ku tunggu

tadi aku borak dgn kawan skola aku (chatting sebenarnye hehehehe...). lama gak la....ada la dua jam...kitorg berborak dari hati ke hati.....cewah ayat...hak3
mula2 borak2 ringan2 pastu tetiba je aku tanye die....ko bila nak kawin....die cam sedih je nak jawab....die kata "xde girlfren, camne nak kawin".kes die yg hari tu pun masih belum selesai n die sendiri xtau kesudahannya....yg pasti die akan tunggu gak keputusan org tu...rasanye dah penat aku nasihatkan die tapi nak buat camne kan....bak kata org, cinta itu buta....bukan mata xleh nampak tapi hati dah terpaut. yg boleh ubah hanya la diri kita sendiri. tapi aku mmg tabik la dgn die. Si pencinta setia! walaupun org ckp sia2 tapi kalau penantian kita tu mendatangkan pulangan yg kita impikan....mmg berbaloi la kan. aku rasa die adalah org yg percaya pada cinta pertama itulah cinta terakhir. harap2 impian die menjadi kenyataan dan aku harap wanita itu akan terbuka hatinye untuk kawan aku yg seorg ni.


tiba2 teringat cerita Cinta Balqis lak....wanita itu sama cam watak Balqis...



No comments: