I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, March 30, 2010

Adnan Sempit @ V3 : Samseng Jalanan?

ok, mmg aku lmbt komen pasal cerita Adnan Sempit. Sebelum ni pun adik aku sibuk ckp cerita ni best giler lepas die gi tgk dgn member die....aku iya kan je....aku bukan minat sgt cerita melayu yg merepek ni. kalau cam Afdlin Shauki ke, Yasmin Ahmad ke....ok gak la nak tgk. lagi la tgk pengeluar filem tu aku x berkenan sgt....double malas nak tgk. Anyway, semalam adik n mak aku balik berbelanja diorg beli la dvd cerita ni n other movies. aku tertengok sikit coz masa blk keje semlm adik aku tgh layan movie tu. cam best je. so pagi tadi aku tetiba je buang tebiat utk tgk cerita ni sampai kan kat ofis jd sgt ngantuk coz x cukup tido....dah la keje shift malam....alamak, ,melalut lak.


ok, berbalik ke cerita Adnan Sempit. aku rasa cerita ni ok jela. boleh tonton masa nak releks....nak gelak2....si Adnan tu pun xla cam watak komedi lain yg cam ada suku otak je....yg aku pelik nye, nape ada org marah pasal Adnan Sempit tiru V3 : Samseng Jalanan? aku rasa xde persamaan lgsung. cerita V3 x best langsung. aku bagi kosong bintang. aku xtau la apa motif n jalan cerita yg nak di bawa si pengarah. banyak adegan gaduh n merempit je....pastu ada lak adegan censored yg x perlu semua. lagi satu yg aku xpaham nye kan....buat aku trauma je....masa aku gi tonton tu leh ada lak 1 family dtg dgn anak2 bwh umo....bawah 12 tahun tau....bukan dah letak 18PL ke? camne leh lepas ni? apa2 pun, Adnan Sempit aku bg 2 bintang je.....hehehehe Peace =P

No comments: