I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, April 10, 2010

Hari2 kerja

ari ni aku keje part time....biasa la. nak cari duit lebih terpaksa korbankan masa rehat sikit. keje ni mmg senang n aku kenal tuan punya tempat ni. lagipun kawan aku yg recommend coz die pun keje sini gak. aku x kisah asalkan gaji masyuk....hehehehe

waaaahhhhhh....ngantok giler. padahal aku tido awal semalam. mak n adik2 aku yg bertungkus lumus buat tempahan kuih. sori guys....x dapat tolong coz keje malam. nak kena restore tenaga. lagipun tetiba je semalam leh kena migrain kan....mybe ter lebih chocolate kek....hahahaha

 1st time makan ni.....sedap gak. bawahnye rangup atasnye muak sikit

semalam tetiba je ngidam nak makan. Ai ikut aku gi keje semlm coz nak settle kan assignment die. so balik je keje aku heret die skali gi kedai kek. beli la berapa slice. tapi bila sampai rumah aku makan sikit je. adik2 aku yg habiskan. tgh senoneng2 tetiba mak ckp pasal 'M' stage lagi. nak buat saing lak....apakah? aku x kisah pun. kalau aku x tahan sgt, aku futher je sorg2. awal2 dah gedik.....hehehehe yela, kita merancang tuhan yg menentukan. mana la tau tetiba je rezeki aku bergolek....x salah kan kalau awal sikit. ok la. nak sambung keje.

sebenarnya nak smbg angan2 ni.....hehehehe....tetiba ter rindu kat Al lak....malu nye...

No comments: