I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, April 8, 2010

HAri Yg Sangat Menyakitkan Hati

hari ni aku gi keje lambat tapi nasib baik sempat punch card on time. so xde la kena black list. tapi dlm perjalanan ke tempat keje tu, macam2 la berlaku. aku dah la kejar masa, boleh lak org bawak 50km/j. plz la wei, org semua sibuk nak hantar anak gi skola, nak gi keje ko leh terkedek2 drive cam baru blaja drive kereta. tu satu hal. pastu ada lak yg masuk simpang x signal. hampir2 aku eksiden tadi. nasib la aku ni pemandu berhemah. sempat brek tadi. sampai2 je aku dah buat muka toye. sori korg....aku terkeluar api dragon tadi.hehehehe

mood aku dah ok dah then bos mintak siapkan keje atas meja aku yg bertimbun tu. aku pun dah lama tangguh, so ingat nak sambung keje la. tgk2 pc yg aku pakai tu tempat plug xde. pastu aku tanya2 la bos2 kecik ni kot2 ada yg ada plug lebih. leh plak die sound aku. ceh, macam la aku nak sgt pinjam brg ko. xnak bagi dah la. xyakh sound2. terpaksa la tanye org lain. nasib ada pakcik sorg ni tolong aku. thanks pakcik. ada la dekat 15minit cari, jumpa n terus pasang. aku  on je....eh, ini bukan cpu yg aku save keje tu.... rupa2nye member aku dgn senang hati merompak cpu aku n die surf internet. kalau tau tadi xde la aku terkial2 cari tempat cucuk plug. hmm, xpela. sekurg2 nye nampak la yg aku bekerja keras nak siapkan keje ni.hehehehe  yg aku x berkenan la pasal ofis aku ni, yg rajin di paksa2 siapkan keje. kalau ada keje baru, diorg la yg di cari dulu. yg malas, di biarkan malas. yela, dah tau diorg malas kalau paksa pun keje bukan jalan. diorg amik cuti utk larikan diri lagi ada la. kadang2 aku marah sgt. yela, cam x adil tau untuk yg rajin2 ni(termasuk aku). tapi xleh buat apa. diorg nak pecat pun kuasa bukan kat tgn bos2 kecik ni. tapi kat bos besar.

hari ni mmg hari yg betul2 menyakitkan hati. xpela. aku dah ok cuma cam x hepi la tgk kawan aku xde mood.cian die. tapi aku xleh buat apa2. hal rumah tangga org mana leh masuk campur. aku cuma harapkan die bahagia je. n if u want a shoulder to cry on, i'll always be there. apa2 t bagitau aku okeh. ok la. nak kena sambung keje. t bos bising lak. bye2

No comments: