I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, May 4, 2010

Hentikan semua cakap2 belakang boleh x?!!!!

aku xtau la apa perasaan tuan empunya badan sekarang....especially die skrg telah menjadi hot topik kat sini....yg paling memelikkan aku la..org yg baru kenal die pun nak hentam die sama....plz la...jgn cuba nak jadi ahli kroni kalau korg sendiri xtau pucuk pangkal cerita...

aku yg melalui pun x cakap apa2 pasal die. aku paling respek die ada la. even under those accusations n all....die tetap strong. nasib la ada beloved husband n daughter....kalau x, mybe boleh giler. I was there ok! so don't judge her! aku x tahan dgn perangai korg semua yg bajet cam korg perfect sgt....salah die ke memilih ex org? yes, aku cakap bekas.....not belong to anybody....so to all related b*&^h....piss off!

p/s : no matter what, just remember that me n lavender will be by ur side....=))

No comments: