I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, November 22, 2022

Anak mama yang comel lote

 Assalamualaikum uollsss...

 

Update kali ni aku rasa macam kena buat sebab nanti tak adil pulak pada anak aku. yela masa kakak dengan abang die dulu bukan main lagi aku rajin update. sekarang ni suam2 kuku je. bukan dekat sini je, dekat socmed yang lain pun aku malas update. entah sebab bz kot. hahahaha alasannnn je kan

anyway, anak saya yg ehem ehem ketiga ye umurnya dah masuk 10 bulan.

 perkembangan terbaru Aira:

- dah pandai merangkak sejak 9 bulan tapi sekarang makin laju dan mama penat nak kejar

- pandai berdiri dan bertatih bila aku pegang tangan die

- pandai memanjat ye. ya allah aku pun xtau nak buat macam mana. letak barang kat mana2 pun die boleh capai

- masih belum tumbuh gigi tapi sibuk nak makan makanan orang dewasa. awak tu baby lagi tau x

- dah pandai mengamuk ye. kalau die ngamuk memang over siap jerit2 garu2 telinga sampai berdarah

- pandai cakap nak air. susu pun die panggil air. hahaha

- ada percubaan untuk panggil kakak, abang, ayah tapi bila panggil mama keluar 'meh' je...

- suka buat muka comel. ingat orang xtau la die nak mintak dukung tu sebenarnya kan

itu je kot perkembangan aira. next time aku post lagi k.

bye bye








comel kan anak saya. macam mama die kan?

hahaha mesti la up diri sendiri... hihihihihi




No comments: