I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, June 12, 2022

Kehidupan yang baru

Assalamualaikum uolllss....

Sori la lama tak update. aku ni memang tak sempat nak ngadap fon lagi la nak menaip kat blog. bz je memanjang.

Anyway...

Alhamdulillah aku dah selamat bersalin. syukur walaupun perjalanan mengandung dan bersalin kali ni agak mencabar dan penuh liku2 dan akhirnya aku berjaya jua.hehehe

Buat masa ni aku masih dalam pantauan pihak hospital. yes, biasa la kalau dah di cop pesakit memang susah doc nak lepaskan. lagi la kalau kau ada history macam aku ye. nasib baik la depression aku tu sebab hormon mengandung dan bukan permanent. maksud aku, i'm off meds again... hopefully forever. fingers crossed. 

 So, hidup sebagai ibu ni nak kata mencabar is an understatement. selama mana kau hidup la kau kena sentiasa waspada. lagila kalau kau dah lama tak mengadap baby. omaigod. tetiba jadi macam first time lak. macam hilang ingatan pun ye jugak. pulak tu husband iolls pun first time kan. hahahah pening kepala memasing. dengan Nia skali pun pening ye layan adik die yang sorang ni. perangai macam kan dah besar sangat je. Geram tau. nasib baik comel macam mama die. 

Ari? die layan adik die macam member nak main pistol sama2. I is very pening. hahaha

owh gambar baby nanti2 la aku update eh. kalau aku ingat la kan. hahahah


p/s : bz me.... 

eh lupa nak bagitau. nama anak saya aira. sekian. peace out.






No comments: