I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, May 19, 2010

Makan di Restoran Black Canyon

rasa cam dah lama aku x update blog.....sgt2 bz dgn hal2 keluarga. so skrg ni aku dah rileks n cukup rehat. rasa segar je badan ni.

hari isnin cam biasa mengikut mak n adik2 ku shopping. xde apa yg menarik pun cuma kitorg lunch kat Black Canyon Coffe kat Jusco Bukit Indah. jgn tertipu dgn nama die coz restoran ni restoran masakan Thai. first tgk aku ingatkan western so amat teruja nak makan tapi mak ckp kat sini ada tomyam. so aku cam confuse sikit. restoran apakah ini? tgk menu je aku cam xde mood nak order sbb aku x gemar sgt masakan thai. paling2 pun aku makan tomyam n songtum(kerabu betik) je. tapi mak cuba gak pujuk sbb die dah penah makan kat sini dgn kawan die. so kitorg pun cuba la.


pandangan hadapan restoran.....gambar ehsan google


makanan yg mak n adik2 aku order.....ni set untuk 2 org makan sbb mak aku x kuat makan. 2 stimmed rice with milled tomyum, chapchai(aku x ingat namanye so ltk jela) n chicken masak telur kot(tapi lauk yg ni mmg sedap) with iced lemon tea.


aku lak order black pepper spagetti with chicken n hot basil n watermelon juice plus small tomyum. sgt2 sedap tapi super pedas melampau. Ai ckp aku mkn cam dlm fear factor.


makanan kat sini semua mmg sedap tapi pedas. aku rasa org thai mmg kuat makan pedas kot. set yg aku amik tu set sorg makan RM12.90++.dan yg mak n adik2 aku makan tu aku x ingat berapa. yg penting restoran ni harga semua cam Pizza Hut. so bagi kitorg ok la tapi taubat aku xnk makan kat situ lagi. semua pedas. air je x pedas. kalau air pun pedas, mau melalak aku kat situ....hehehehe


No comments: