I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, May 23, 2010

No more hot n spicy food for me

ok la aku tipu dlm entry lepas yg nak biarkan je condition diri sendiri. takut gak tetiba aku ada sakit teruk yg perlu masuk hospital ke....x pasal2 trauma lagi. so lepas je aku tulis entry tu, aku gi klinik la. cek apa yg x betul nya. aku kena stomach infection ok! xleh makan pedas2 lagi....waaaaa.....fav food aku tau. slalu kalau makan mesti nak ada lada or cili cikit. kalau xde, rasa cam x sempurna je makan. ceh....poyo lebih. hahahaha haduyai....ni mesti pasal makan kat Black Canyon Coffe ari tu. nasib la lepas ni kalau mak ajak lagi aku gi situ aku cakap xnak.... xnak... xnak....hmmph macam boleh je....hihihi

so skrg amat la bosan nak makan. semalam makan nasi lemak pun aku berhati2 tau. tenung dekat2 sambal nye...buang biji lada semua. selama ni x penah pun nak kisah.... nah amik ko kena sebijik baru nak berwaspada. tapi aku terpedaya gak. balik je keje semalam tgk mak buat sambal mangga n yong taufu. terus aku amik pinggan ceduk nasi sikit n ngap. sambal + lada hitam dlm yong taufu = BOOM!     okla, perut aku x meletup tapi sakit nye sampai ke tulang tau. mau 2jam baru baik tanpa makan ubat. adoi, bosan la hidup ku selepas ni....huhuhu

No comments: