I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, May 20, 2010

Trauma tau

ari ni aku bekerja dgn memakai mask. nope, bukan sbb sakit la tapi kena alihkan buku2 kat rak. habuk banyak giler. semalam dah seharian sneezing sampai kepala aku pun dah bergoyang2. so ari ni amik precaution dgn memakai mask. sgt baik! x bersin pun....hehehe

actually aku tgh risau n pening fikirkan condition sendiri....takut la. trauma ok. kejadian aku  masuk hospital tu mmg xleh lupa la. bila ingat je mesti rasa seram sejuk badan. sampai termimpi2 tau. so skrg amat takut nak gi checkup. biar jela. mungkin x lama lagi ok la kot. lagipun, aku dah surf wikipedia tadi. xde apa yg perlu di risaukan. 60% org Amerika surf internet untuk self checkup tau. jadi aku ni termasuk salah sorg yg buat camtu la....hahahaha. so skrg just want to sit back n relaks....hehehehe

Amat bosan. budak2 ofis pun cam membosankan. keje pun bosan. haishhhh....xtau nak buat apa. =(

No comments: