I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, September 22, 2010

Miscommunication or Misunderstood?

aku ni kan memanjang je malas nak update. ;P

weekend lepas xde apa yg menarik berlaku pun. just sempat ke sebuah open house dan jemputan kawin budak ofis aku. owh selamat pengantin baru ye. walaupun korg dah nikah sebelum puasa lagi tapi seri tu tetap ada kan. di tambah2 lak dgn org ketiga. hopefully si kecil akan comel macam mak n ayah nye jugak. =)

hari ni aku agak moody sbb x cukup tido. ingat nak melayan mata je tadi tapi boleh lak semua org bz lalu lalang tepi aku sampai nak concentrate tido pun xleh. boleh ek? hehehehe so end up mata terbuntang besar dgn black circles. sungguh x suka.

apa kena mengena dgn tajuk post ni ye? errr....ha! baru teringat. aku nak tanya la kan, kalau korg jumpa doktor, ada x tetiba je korg x paham apa yg die cakap? aku ada kot. so kesalah fahaman aku tu agak kritikal la sampai membawa maut. ceh lagi nak saspen kan. heheheh but really la. you get what i mean. dan bila aku berjumpa dgn doktor lain lak, die cakap lain. bukan bahasa doktor la tapi diorg cakap bahasa melayu but stillllllll.......nape la susah sangat nak cakap straight to the point je kan. bukan nye aku ni dumb sangat sampai x paham. kalau aku x paham pun, aku leh google la.

ok tetiba emo jap. tapi aku betul rasa la kan kalau doktor tu xde history dgn kita, sila la jgn buat komen atau kesimpulan yg boleh buat aku gugur jantung. nasib baik la aku ni fikiran waras lagi. kalau x, mau aku sumbat2 mulut kau dgn description yg kau bagi tu. sungguh la ikut suka hati ok. tapi xpe. nasib baik kau hensem. kira already forgiven la. hehehehe









p/s : walau apa pun, sangat senang hati dgn keputusan nye. =))

No comments: