I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Monday, June 25, 2012

Ofis dah huru-hara

saje nak mengkhabarkan yg ofis aku dalam fasa rombakan.

so x pasal2 jadual dah bertukar2 n org pun bertukar.
sekrang ketua unit dah lain, ketua kumpulan pun lain, ahli pun dah bertukar.
dan x pasal2 jugak kawan baik aku, that is Kak Sri dah bertukar unit.

well great for her la sbb dapat keje 8-5 but still.....xde la peneman aku gi breakfast or bergossip. mesti die bz giler lepas ni kan. sob sob sob....

lepas tu x pasal2 je bulan depan aku kena keje shift malam 2 minggu. arghhhhhhhh!!!!!!

satu keje lak aku nak cari org nak tukar.
cari org nak jaga Nia lagi.

serabut kepala otak.

korang baca ni pun dah tau kan kekusutan kepala aku nih.


baik la. xnak pikir dah.

nak main game jap la.

daaaaa.......


 


p/s : sedang memantau. kalau xde progress, terpaksa buat pilihan itu. sangat tidak suka. =(



No comments: