I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, June 22, 2012

Friday I'm in love

hahaha saje je amik tajuk drama buat title entry. sbb memang susah sesangat nak bagi tajuk. so lantak la yek.

xde apa nak cerita pun just nak buat menaip merepek2 kat sini. ala macam x biasa.

sebenarnya aku cuti 2 ari. so ari ni masuk je keje terus ari jumaat. esok dah hari minggu kan. sangat gumbira. slalu kan masuk keje ari isnin. lagi nak mengadap 4 hari keje selepas tu mesti la jadi moody monday kan. so bila masuk keje ari jumaat terus in love. sbb tu friday i'm in love. dalam kata lain....hati berbunga2 esok x keje. hehehehe

eh benda camtu pun nak explain panjang2 kan...hahahahaha *ketuk kepala sendiri

anyway, aku cuti bukan sbb pegi holiday ke apa. sbb Nia demam. xde la teruk mana pun. tapi die tu kalau sakit xde sikit2. terus demam panas. macam mama die jugak.

owh pagi tadi macam dah kebah. so aku pun siap2 la nak gi keje. tengah cuci muka... kat sinki dapur je pun, tengok2 si budak kecik ni dah merangkak ke arah aku. nak ikut..... pastu bila aku sarung tudung, Nia dah senyum2. ingat aku nak ajak gi jalan la tu. hai la anak....dah pandai anak mama nih.... =))




Nia umur 3 hari

dulu Nia kecik je sampai semua org pun takut nak dukung Nia. dah besar dah anak mama ni. 
love u sayang!




p/s : mama rindu Nia.sob sob sob......




No comments: