I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, July 10, 2012

Penat x hengat....

ni entry merapu aku untuk hari ni.

xtau nape lately aku macam xleh fokus. rasa cam banyak benda nak buat dalam satu masa. macam x cukup rehat lagi.

dah la minggu ni budak grup aku x cukup org. ada yg gi kursus la, taklimat la.

pastu encik husband masa2 camni la die nak bermanja. tengah2 keje nak berkejar balik rumah gi brekfast sama2 pastu siapkan makan die.

well i'm not complaining...aku sebenarnye suka je tapi nape tah macam tenaga cepat habis. ala cam ultraman la ada power kejap je pastu habis. cepat penat. dulu aku x camni pun. kurang vitamin kah?



nak google makanan kesihatan la.

ke aku patut tido kejap.

tido dalam kepanasan ini? oh no!




water.....i need water......(sambil konon merangkak2 cari air) ---------> over betul mama Nia ni kan. hehehehe






No comments: