I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, July 4, 2012

Perkembangan Nia 9 bulan

sebenarnya aku dah lama nak up entry ni, tapi sejak Nia dah makin aktif dan pandai makin susah nak amik pic die yg proper. ni pun bertungkus-lumus aku berusaha nak dapatkan pic yg cantik. tapi.....paham2 jela.





cak! saya dah ada 2 batang gigi. yeay! macam ke hapa tah gambar Nia kan. ni je yg mampu aku amik pic nampak gigi. yg lain memang langsung x nampak.




 boleh berdiri di mana saja asalkan kaki boleh tegak. pastu nak duduk terkial2. hahahaha







dah pandai merajuk. owh video Nia merajuk aku up lain kali. makan masa la buat entry kat ofis. paham2 jela aku ni bz. hehehehe



merangkak dengan lajunye. pantang aku gi mana je mesti nak ikut. nak membuang pun kadang2 x senang.




suka tgk tv. 

masa ni die tengah tengok ulangan super spontan. macam paham je. mula2 aku ingatkan die suka tgk kartun je rupa2 nye kalau ada hero kacak pun die tgk jugak. so sekrang aku panggil Nia, 'Himawari'. ala ikut nama adik Sinchan. sbb suka jejaka kacak jugak. haishhhhh.....





ok la. nak balik keje dah. x sabar nak jumpa Nia.









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...