I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, September 4, 2012

Besday Kombo

ceh tajuk lagi nak cambest kan.

well obviously aku ni tengah xde keje. so mari la kita update blog.

so minggu lepas aku n akak berjaya la men'celebrate' besday mak n Ai macam yg setiap tahun kami buat. hari kejadian adalah sehari sebelum hari kemerdekaan that is 30 Ogos.




hahaha berjaya cilok gambar dari blog my sis. 
saya kan hacker in disguise. thanks akak. =)


owh kalau nak lebih gambar, sila la ke blog beliau blog Mawarbiru.

hari tu dah la ari kamis kan. nasib baik aku keje pagi. kalau x, siapa la yg nak  bawak segala benda tu. kebetulan segala mak nenek kedai memang dekat dgn rumah. owh segala benda ialah kek besday dan pizza dominos.

lately aku telah beralih arah ke pizza dominos lak. kenapa? sebab sedap la. hahahaha

hmmm kupon masih berbaki ni. bila nak makan dominos lagi?
saya tanya awak la --------->akak    ;)


dan sebab itu la tajuk entry besday kombo. sbb ada 2 besday girl n 2 makanan best yg terhidang. ehehehe

mak puasa ari tu. so kami terpaksa tunggu mak buka pose dulu baru la kita celebrate.
warrgggghhhh lapo kek.
ceh macam besday die lak.

anyway,
Selamat Hari Lahir
moga kamu berdua di panjangkan umur n di murahkan rezeki so that every year pun kita dapat sambut camni. love both of you.
hugsss.....







p/s : I LOVE U babe!!!!




No comments: