I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, October 23, 2012

Demam selesema

aku sebenarnya sangat malas nak menulis tapi takut lak nanti korang tertanya2 aku gi mana kan. hehehehe bajet retis sungguh. ;P

aku x gi mana2 pun. ada je kat ofis ni dengan selesema yg x hilang2 lagi ni. demam dah xla tapi agaknya sbb dah lama x kena flu terus kena yg teruk punye. kehulu kehilir asyik dgn tisu. erghhhh





minggu lepas aku keje sehari je tau. ye SEHARI! yg lain aku mc.

kalau ikutkan kat ofis ni aku bukan banyak keje pun tapi kalau dah selesema tahap kepala ko berpusing tu memang terpaksa mc la. dah la makan semua xde rasa. ada pun rasa tawar je. sampai xtau nak makan apa.

ni xtau la bila baik ni. harap2 Nia x berjangkit. doa2 kan la ye. =)




p/s : aku ada cakap x yg Nia dah pandai jalan? ye die sekarng asik nak berjalan je keje. penat aku kejar. fuhhh....











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...