I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, October 13, 2012

Pesta Konvo UTM ke 49

aku cam biasa la tiap kali ada pesta Konvo UTM je mesti aku nak gi. padahal bukan buat apa pun. saje jalan2.



siap ada Dato' Siti menyanyi masa malam pembukaan. tapi aku x pegi. dah la Nia asik demam je. kan sekarang musim hujan. so kami duduk rumah jela.

so semalam balik keje singgah la kejap nak survey apa2 yg patut. mana tau ada yg berkenan. tapi kalau berkenan pun macam la ada $$ kan. (gaji lambat lagi tapi dah kering sangat. mintak nyaawaaaa.....erghhh)

anyway, jalan2 tetiba ada org cakap air free. aku dah cam ye ke? rupa2 nye semalm F&N ada bagi air free kat pesta konvo. lepas sain n tulis no fon, dapat la 2 air tin Citrus F&N. nak amik banyak pun bukan aku leh bawak. xkan nak mintak sekotak besar lak kan.






pastu beli la kek red velvet n tiramisu. rm10 dapat 3. ok la kot. kena dgn harga la kan. tadi masa lunch gi lagi dgn budak ofis. ye aku keje ari ni. sob3. tapau nasi ayam. tapi hampeh sbb tawar. garam mahal sangat kot? hmm..... member aku lak beli burger bakar. die bagi aku rasa sikit. sedap gak. memang la sedap sbb burger daging je dah rm6. ayam aku x perasan lak berapa harga die.

pastu kitorg pusing2 kat sana. banyak giler baju yg cantik2. ada yg memang dari butik kot. x berani lak aku nak tanya harga. pastu ada yg jual kain ela cotton 3 pasang rm50. rasa cam nak beli je. prepare untuk raya. boleh? hahahahahahaha

balik ni nak ajak Al pegi la. mana tau dapat pau die kannnn....heheheh(senyum evil).








p/s : musim hujan ni buatkan aku lapar la. bila la nak siap keje ni? terasa nak makan pisang goreng la.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...