I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, February 1, 2013

Entry xde motif

hari tu xtau ari apa tapi memang bosan la sangat. Al cam biasa la keje. aku n Nia je kat rumah. pastu tetiba Nia amik hp aku. cara die pegang tu macam nak amik gambar diri sendiri. jgn xtau ye Nia memang pandai amik gambar diri sendiri. x caya?






gambar ic Nia.

tah kenapa tetiba cam ada tahi lalat lak. rasanya tu bekas gigit nyamuk kot. x pasti tapi yg pasti Nia xde tahi lalat kat muka.










nak lagi?
















nah lagi satu. 




kamera hp aku ni susah sikit nak tekan. sbb touch screen. so aku bantu sikit2. tapi kalau hp biasa yg ada keypad memang senang je Nia amik gambar sendiri.




 k la. nak makan. lapo. xtau la Al ingat x nak tapaukan untuk aku. ari ni ada pasar malam. jadi paham2 jela. mesti ada je benda kita nak makan. hehehehe





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...