I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, January 25, 2013

Cuti maulidur rasul

semalam kan cuti jadi aku ni bosan giler. nak ajak Al berjalan die tu asyik la keje. owh semalam die x cuti. so marila kita menumpang kasih kat rumah mak. pastu ajak mak gi jalan2. yeay!!

sebenarnya nak bawak Nia gi jalan2 sambil amik gambar je tetiba mak kata nak beli barang n aku pun terbeli barang. hehehe yela dah lama kot aku x beli barang dapur sampai dah nak kering dah. so plan nye ialah gi beli barang2 pastu gi jalan2 amik gambar. beli barang kat mana lagi kalau x Mydin Nusajaya. hehehe

dah penat2 beli barang tetiba nampak kedai Your-gurt lak. ala yg die punya duta Aaron Aziz tu... Your-gurt macam Tutti Frutti n Snougurt gak. ala yougurt semua rasa sama kan. harga die lebih kurang Snougurt la. rasa die entah bagi aku sedap je. x caya tanya Nia.




syok die makan....













anak sape la ni kan. kalau die boleh jilat dalam mangkuk tu, dah lama die buat. sampai kitorg ajak balik pun die xnak lepaskan mangkuk tu. haishhhhh.....

lepas makan, kami jalan2 amik gambar kat Puteri Harbour. sampai2 je, kamera aku buat hal lak. so gambar semua pada Ai sbb hp die je yg canggih. hehehe t kalau sempat aku amik la dari die ye.








p/s : selesema bilalah ko nak baik?








No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...