I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, January 5, 2010

First love….

Kenapa ek kita akan sentiasa teringatkan first luv walau betapa buruk pengalaman kita tu….walau betapa kita benci pada ex kita….kita tetap teringatkan die….kadang2 semasa kita sedang bersama yg tercinta…kadang2 kita membandingkan pulak pada kekasih hati kita….
aduh perit betul bila aku fikirkan kesilapan masa lampau sampaikan aku x sedar aku terjumpa ‘dia’….Di tempat yg benar2 aku x sangka….malah aku ke situ sudah kali ke 3 padahal aku tau hari tu die x kerja…..kenapa? KENAPA? Rasanya aku kena tambat kaki aku ni biar x jejak ke situ….@ aku bakar je tempat tu biar die xde keje tapi melampau sgt kah aku? Sedangkan kali pertama berjumpa sepatah kata pun x terucap….pandang pun aku xnak lagikan bertemu lagi dgn nya….die nampak aku, aku tahu. malah die seakan2 ingin menyapa aku….entah la….aku cuma harap kasih aku pada Al xkan berubah…..

3 comments:

mawarbiru said...

x usahlah nk kenang2 lagi cinta lama..
semua tu kan dh berlalu..kalo trus dikenang2,kelak merana diri..
hidup mesti diteruskan..

funky_D said...

bagus la nasihat cik mawarbiru ni....
tapi kalau org tu asyik muncul je camne?? pertemuan yg di sengajakan ke????

mawarbiru said...

2 kena tanya dialah..samada dia sengajakan atau x..maybe hanya kebetulan..
x perlu mengelak bertemu dgn dia..msh bleh berkawan..juz lupekan kisah cinta itu...