I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, February 9, 2010

Bosan nye....

dah seminggu x update blog...xtau nak cerita apa tapi sempat gak habis baca sebuah novel...kui3
cerita die best gak coz aku habiskan dlm masa 2 hari je tau....kah3 kemaruk dah lama x baca novel best....aku cam pelik la. nape la xde novel bahasa melayu yg best? balik2 cerita cinta koperat la, cinta 3 segi, cinta 2 darjat....BOSAN!

novel Summer of secrets oleh Martina Reilly ni lain dari novel inggeris yg slalu aku baca....xde 18sx pun....cukup pelik tapi best....pastu ada info pasal penyakit PTSD(Post Traumatic Syndrome Disorder) agaknye la...aku lupa nama penuh die.....kalau nak tau lagi try la baca novel ni....
kepala aku dah senoneng tahap gaban dah....mesti sebab x cukup makan nih.....
p/s: senoneng itu pening k...aku baru perasan org johor je paham maksud senoneng....hak3 =P

No comments: