I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, July 19, 2011

Aku x Sihat

kan ari sabtu aku cakap yg badan ada rasa x sedap n rasa nak demam kan? so merasa la semalam demam. tapi ni bukan jenis panas tapi yg jenis asyik batuk je. pastu tekak perit.





ni dinner ari sabtu.


meehoon sup n air tembikai. tetiba terasa nak makan tapi tekak x rasa apa. mmg masa tu dah macam nak demam. aku makan kat warung Mee Bandung Muar. ala yg aku cerita kat entry ni.

sebelum ni aku penah makan gak meehoon sup die. sedap la. die masak time tu gak. rasa x sama cam meehoon sup biasa yg sup nye ialah sup tulang. cuma hari tu je aku makan xde rasa.

aku pun macam dah merepek je ni. mesti sebab makan ubat batuk tadi. kepala pun macam dah lalok je. nak cari tempat nak baring la. kalau dapat tido sejam dua pun best gak. hehehehe

No comments: