I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, July 16, 2011

Minggu yg Sangat Sibuk dan memenatkan

korg rindu kat aku x? rasa cam dah lama giler x update blog.

kan minggu lepas aku dah cakap aku bz. hari ni baru la rasa macam boleh bernafas sikit. dgn sakit tekak nye n rasa cam nak demam, ku gagahkan jua meng'update' blog. hahahaha giler cari simpati aku ni. heheheh

tapi mmg badan rasa x sihat pun. tgk la isnin t ke aku gi klinik sambil2 amik mc skali. wahhhh tang tu mmg faveret la kan. haha

em nak mula dari mana ek?

ok la stat dari ari jumaat lepas la yek. masa tu bosan2 kat ofis, aku saje la sms M skali die kata die dah ada kat JB la. so mesti la aku nak meluangkan masa dgn bff aku kan. balik keje je terus berdesup jumpa minah ni. nak lepak kat tempat biasa, tetiba org ramai lak. seat langsung xde. so kita lepak Mcd jela.

kitorg xde buat apa2 pun. lepas makan, pusing2 jap kat CS pastu balik. sbb aku kena rush balik rumah mak lak. sbb esok ari sabtu ada kenduri. jadi kena la balik malam tu.




hari kejadian. masa ni org semua tgh sibuk nak makan. owh mak buat bacaan yassin n tahlil dan kenduri doa selamat.




saki baki makanan yg tinggal. 


masa sebelum aku x sempat nak amik pic sbb aku org last bersiap. org dah stat baca yassin baru aku klua. hehehehe owh nampak x kuih tako tu? aku dgn Al yg buat tau. *bangga jap er tapi kitorg buat bekas die je. adunan nye mak yg buat. hehehe

malam tu gak aku n Al balik rumah sebb ahad aku kena gi KL lak. ye, keje aku minggu lepas adalah rushing sesajo. penat weyh. malam tu gak la aku baru nak kemas beg semua. dah la pagi nye aku keje. petang baru gerak gi KL.





menanti flight ke KL. hahahaha xla. naik bas je. macam la aku ni org best2 nak dapat naik flight bagai kan. company bagi kitorg naik bas je. huhuhu



rombongan lelaki. ecehhhhh dah macam rombongan meminang laksss......



perjalanan amik masa dalam 5 jam kot. punye la slow pakcik driver tu bawak. punggung aku ni dah rasa cam melekat je kat seat.




sampai gak. ni ruangan lobi. siap ada tempat urut ko!



kitorg sewa apartment. so pompuan semua dalam satu apartment la sbb x ramai. lelaki sewa sampai 3 apartment sbb ramai kan. owh apartment kitorg ni macam creepy sikit. xtau la kenapa. roomate aku pun cakap. diorg lagi la kol 3 pagi baru diorg tido. xleh tido katanya. aku mmg tido awal la. nak jaga kecantikan kena la tido awal. ehekss




proses checkout. tekun betul diorg ni. hehe





bertolak n terus gi sini. mmg best la library ni. cam moden je. sape tau ni library mana?



then makan tgh hari jap kat UTM KL sambil2 meeting pastu teruskan perjalanan ke UIA lak. bila sampai je, rasa cam rindu giler kat tempat ni. cam mengimbau balik kenangan je. kenangan apa? ada la. rahsia. heheheh





kubah dalam library. cantik kan. kat masjid x sempat amik sbb kami sesat. ye, dalam masjid pun leh sesat. haha


ingatkan dapat la lama2 kat UIA tapi ketua aku cakap nak kena ikut jadual. takut sampai JB lambat. bye2 UIA. i'll be missing you. a lot. dah macam tinggalkan kekasih lak. ehemm ehemm



berpesta durian kat rumah ketua aku. 


punye la jauh rumah die. aku dah la x tahan nak terkenc' tapi nak suruh diorg stop aku segan. so menunggu la. sampai2 je aku terus berdesup masuk dulu. masa tu dah xde segan silu dah. hehe

memang makan x ingat dunia diorg semua ni. sbb durian amik dari dusun sendiri kan. mesti la heaven die lain macam sikit. dgn kawan aku sorg ni batuk, ketua jabatan aku lak demam tapi layankan gak makan. nah merasa la semua naik keje je mc kan. aku x....aku sakit tekak je. heheheh then bertolak balik JB. sampai around 12 tgh malam gak la. penat x penat la kan. nasib baik esoknye aku cuti.

tapi lepas tu merasa la asyik meeting je. penat giler. owh itu jela aktiviti aku minggu lepas. di tambah dgn workload yg berlambak giler, mmg x sempat nak update blog.




No comments: