I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, July 10, 2011

Apa2 Tah (9) : Safee Sali menyanyi

masa ni rumah aku tgh sibuk dgn persiapan buat bacaan yassin n tahlil. so masing2 tgh sibuk kemas rumah n tolong apa2 yg patut sambil2 tu kitorg buka siaran radio Hotfm. cam biasa dengar Hotfm Am krew. ada artis jemputan nak promote lagu baru die.



Ai : Safee Sali nak buat lagu pulak ke? main bola je dah la. pandai ke nyanyi.

aku : sape? Safee Sali? mana ada die nyanyi.

Ai : tadi kat radio cakap. artis jemputan Safee Sali nak promote lagu baru.

aku : mana ada. tu Sabhi Saddi la.

Ai : ye ke? xla. org dengar die cakap Safee Sali.

aku : bukan la Sabhi Saddi. yg nyanyi lagu *aku pun stat nyanyi lagu org tu. x pasal2.

Ai : owh die ke. ada ek penyanyi nama tu. ingatkan Safee Sali nak jadi penyanyi. sape nama die tadi?

aku : nama die Saaaabhiiiiii Saaaaaddiiiiii..........ok

Ai : hahaha mati2 ingat Safee Sali.


dah la salah org pastu cam nak marah lak. tah apa2 tah minah tu. tapi apa salahnye kalau Safee Sali nak jadi penyanyi pun. mana la tahu suara die memang sedap ke kan.




p/s : busy week. macam x sempat nak bernafas......arghhhh penat...... 






1 comment:

Anonymous said...

Thanks. Ingat safee sali jugak yg menyanyi ritu, terkejut beruk dgar. Haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...