I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, July 2, 2011

Karipap Penang???

semalam rasa cam x sedap badan so ingatkan nak gi klinik la. sekali sampai klinik, doktor xde. haishhhhh klinik ni macam hidup segan mati x mahu je. dah berapa kali aku gi klinik tu. asyik xde doktor je memanjang. xnak pelanggan ke apa?

so di sebabkan malas nak lepak2 ke apa, aku pun pulang ke pangkal jalan. tiba kat satu simpang, kitorg ternampak ada gerai tepi jalan tulis 'Karipap Penang'. eh ada beza ke karipap johor dgn karipap penang? jadi kitorg terasa cam nak try la.



ni la rupa itu karipap.



memang cam x serupa karipap kan? aku beli inti sardin, ayam telur n kambing. harga semua lain2. aku x ingat la tapi dari rm0.60 ke paling mahal rm1.50 kot. aku beli 3 biji karipap jumlah rm2.80.




inti ayam telur. tapi xde ayam pun. juz keledek n telur rebus yg di belah 4.



yg inti kambing sedap la jugak. ayam rasa biasa je. yg inti sardin ni pelik sikit. biasa org jual karipap sardin letak bawang banyk kan, ni campur dgn sayur kobis.









p/s : malam ni nak masak apa ek?

No comments: