I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, January 15, 2013

Bebelan hari ini

hahahah macam xde tajuk lain je. ala yg penting ada tajuk.

anyway, ari ni tekak aku rasa pahit. xtau nak cakap macam mana tapi memang x sedap la. pastu aku gi google la. hahaha typical me yg suka google je tapi kadang2 apa yg kita google ni betul. kalau dari sumber yg betul la. cam sebelum ni yg aku asyik sakit cam gastrik je rupa2 nye sbb ini.

so tadi masa google rasa cam x serius je cuma sumpah x sedap tekak aku ni. makan apa pun x sedap.

owh nak cakap yg sekarang selera makan aku dah pulih. yeay! no more morning sickness. dah 3 ari sihat walafiat je ni. hopefully akan berpanjangan la. sbb aku pun malas nak menebalkan muka asyik mc je. macam xde keje lain.

pasal sakit tekak tadi, maybe petang sikit baru pegi. tunggu free sikit la. kalau pegi sekarng memang ramai org. almaklum la klinik kerajaan. bukan xde klinik panel tapi aku lebih suka gi klinik kerajaan tapi yg satu ni jela. yg lain x. hehehe coz doktor ok n ubat2 pun ok. yela kadang2 aku gi klinik panel sbb nak cepat kan tapi last2 kena gi klinik kerajaan gak baru baik.

so mari la kita ke klinik kerajaan.

baik la nak gi lunch ni walaupun tekak pahit macam ke hapa tah.

owh lupa lak.

aku just nak cakap segala keburukan yg kita lakukan hari ini satu hari nanti akan berbalik pada kita jugak. what goes around comes around. dunia ni bulat je. x hari ni esok gak benda tu akan berbalik pada kita. so kalau rasa ada buat salah ke apa baik la bermaafan. bukan ada manfaat pun busuk hati ni. kan?

hahaha tetiba je. buat renungan untuk diri sendiri dan org lain gak. =)





No comments: