I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, October 15, 2014

Bz terlampau ya amat

lama giler x update blog padahal banyak benda nak update. nak buek cemano. bz teramat uollsss.

anyway, update sikit pasal Ari.
-dah pandai jalan. genap 1tahun 2 bulan.
sejak tu la ligat ulang alik dari dapur ke ruang tamu. ruang tamu--dapur. naik penat aku menengok nye. pastu boleh x semalam die buka pili air. aku kan simpan air dalam bekas yg ada pili tu. so die tengok aku amik air kat situ. slalu tengok je. sekali semalam pandai lak die panjat tong ape tah pastu buka pili tu. habis basah la. adoiyaiiiiii......

-pandai minta macam2
ni agak poyo. sbb bila kita makan die pun nak makan. padahal gigi geraham x tumbuh lagi tu. yela kalau aku makan kacang, die mana leh makan kan? sikit2 naaakkkk pastu nannnakkkk. nak dengan xnak same je bunyi die. tapi diam2 akak die suap gak kat mulut die. pastu die xleh kunyah, di buang je merata2. iolllz gak yg kena sapu. huhuhu

-pandai panjat memanjat
ni sebelum Ari umo setahun lagi dah pandai dah. cuma sekarang makin ligat la. mula2 panjat kerusi kakak die pastu berdiri. pastu tepuk tangan tanda dah berjaya. adui ...tepuk dahi aiii...

-boleh menari
tapi macam tah apa2 la. kadang goyang2 badan. kadang2 goyang2 kepala. kadang2 head banging. hahahaha padahal lagu iklan je kot.

-dah pandai salam
ni ai suka. kalau nak pegi keje mesti die nak salam. tapi kalau masa lain, xde makne nye. die buat dekkk je. hmmmph...

-pantang nampak baby
aku pun xtau la anak2 aku ni. diorg memang jenis suka baby. kalau budak2 lain pun diorg suka gak. akan sibuk nak kawan n ajak main. adakah ini petanda aku akan anak ramai? jeng jeng jeng.....



eh dah la. lain kali aku sambung eh. nak balik dah. bubye.



p/s: hari2 kena kejar statistik. adoyaiiiii.....




No comments: