I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, May 27, 2015

Minggu yg sangat sibuk

minggu ni memang tersangat la bz. sbb nak akhir bulan kan. dah la keje banyak pastu tetiba kursus sampai 2 hari lak. pulak tu, Nia demam. aku ni dah serupa panda dah.

sabtu lepas, ikut mak gi kenduri kawin kat mersing. saje. dah lama x gi jalan2. sebenarnya mak nak gi berdua je dgn akak tapi aku gedik nak ikut. pastu diorg cakap kalau Nia xde, aku xleh ikut. xpe ke nak anak je? huhuhuhu

anyway, gerak awal la jugak. sampai kat Mersing ngam2 kol 12. setel makan, jumpa sedara mara jap pastu terus gi beli ole2. beli keropok lekor n keropok goreng n terus balik. ada la singgah kedai kek kawan aku jap tapi die bukan ada pun. sampai rumah terus goreng keropok. hahahaha x nyempat ek. tapi kan bila aku goreng keropok tu, macam banyak rasa tepung la. nak kena beli yg terengganu punye ni. mana la nak cari. hmmmm

Nia ikut mak balik tido GP. satu ari je esoknye mak hantar die balik n terus lepak rumah aku. tapi Nia demam pulak. mak kata balik dari Mersing Nia terus demam. xnk makan, nak tido je. pastu nak mama die. cian anak mama. nasib baik mak stay kat rumah aku sampai ari selasa. so aku gi keje, mak jaga Nia kat rumah. Ari aku hantar gi rumah pengasuh.

ari ni pun Nia demam lagi. lepas hantar Ari, terus bawak Nia gi klinik. doktor cakap Nia demam biasa je. aku dah pikir nak cuti je. yela risau Nia demam x baik2 tapi keje kat ofis banyak. so nak xnak terpaksa la hantar Nia kat rumah pengasuh. kat rumah pengasuh pun ramai yg demam. budak2 skola pun ada yg demam. makcik tu kata rumah die dah macam hospital dah. makcik tu pun baru baik demam. memang tgh musim demam la sekarang ni. haishhhh...




No comments: