I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, August 19, 2015

Tengah promo ke sekarang ni?

semalam biasa la amik bebudak kat rumah pengasuh. pastu lalu depan sekolah tgk ramai org berenti tepi jalan. masalah nye bebudak belum balik skola lagi. nape banyak kereta lak ni? rupa2 nye ada promo Dominos. diorg tgh offer pizza personal rm6 je!!!!!

slalu kan pizza personal x salah aku rm10.90 kot. tapi semalam die bagi rm6 je. fuyo!!

aku pun apa lagi. terus beli 2 kotak. dah lama x makan pizza Dominos. sampai rumah je Nia terus ajak makan. die memang suka makan pizza. tapi sebelum tu, kita amik pic dulu.





 pizza chicken n mushroom














macam2 gaya la budak2 ni. yg si Ari aku suruh pose tanda peace tapi die buat gaya tu pulak. suka ati ko la nakkkk.

rasa pizza cam biasa la marvelousss sangat. cuma cheese die kurang. yela murah kan. aku makan sekotak je. lagi sekotak aku simpan sbb kenyang.

tadi masa amik bebudak lalu depan skola ada lagi promo nye. tapi dah naik jadi rm7 la pulak. aku malas nak singgah sbb......sakit gigi. huhuhuhu baru cabut pagi tadi. pasal tu nanti la aku tulis entry ye. ni balik rumah xtau nak makan apa. =((







No comments: