I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Thursday, June 2, 2016

Moga semuanya baik-baik saja

salam semua.

dah lama x tulis blog. dah malas sebenarnya. sbb aku sekarang dah aktif kat ig so nak taip panjang2 kat blog rasa leceh lak. tapi keje pun dah malas sekarng ni camne lak? hehehe

weekend lepas xde buat apa2 pun. ada la Ai dgn Adik datang. tu pun kejap je sbb nak jenguk mak kat hospital. ye mak aku masuk hospital. tapi lain kali la aku cerita k. tunggu semua dah reda n tenang baru la boleh cerita details. sekarang ni masih samar2. harap2 la x teruk sangat. doakan semuanya baik2 saja. Amiinnn.

Ari n Nia cam biasa la. makin bijak, makin perangai mengada2. ni tengah cuti skola. best la Nia asik main je dgn adik die. bergaduh pun ye jugak tu. Ari tu biasa la perangai suka menyakat. hahaha

ni kat ofis aku ada buat jamuan. sempena nak sambut bulan Ramadan n jamuan perpisahan tuk budak praktikal skali. lepas makan rasa malas la pulak nak buat keje. alasan je kan aku ni. heheheh macam x biasa.

eh ok la. dah xtau nak taip apa dah.

Selamat Menyambut Ramadan ye.

hopefully dapat puasa penuh tahun ni. eh?


No comments: