I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Tuesday, September 5, 2017

Sambut besday mak dan cuti Merdeka

Minggu lepas dapat cuti straight sampai 5 hari. Cuti merdeka, cuti hari raya aidiladha pastu sambung lak cuti menang SEA Games. wow! memang rasa best sangat sampai nak naik keje pun rasa malas. huhuhu

Cuti hari Merdeka jatuh hari khamis. aku memang plan nak balik BP tapi cam malas nak rush sbb nanti mesti jem teruk kan. tapi kesian lak mak sorang2. owh besday mak aku 30 Ogos. so adik beradik aku balik masa raya so xde sape teman mak. anyway aku balik gak petang rabu tu. pastu merasa la jem sampai Kulai... huhuhuhuhu nasib baik lepas tu ok je.

sampai rumah mak kol 8. memang penat tapi xkan kita nak biar je besday mak berlalu tanpa buat apa2 kan? hahahaha ayat cam novel lak. so aku ajak mak klua. mula2 kita pegi BP mall dulu cari baju raya. tema raya aidiladha warna merah tapi last2 aku dapat baju warna maroon lak. ok la kan. sambil2 tu belikan skali baju untuk besday girl. hehehehe

setel beli xkan nak terus balik kan. jadi mari la kita lepak kat Old Street. plan asal nak gi sambut merdeka tapi sampai je kat roundabout pokok besar tu diorg dah blok xleh masuk. ala kitorg bukan nak pegi sangat pun. saje nak lalu tengok suasana.

kat Old Street x ramai org. mungkin ramai yang pegi Dataran BP kot. jadi kitorg memang relaks je kat situ minum air. =)




besday girl tetiba dapat belon.




kisah nya camni. Nia tengah main lari2 tetiba die nampak belon ada budak ni terbang. bukan la budak pun tapi remaja yg bercinta kot. sbb aku tengok xde pun jual belon kat situ. pastu Nia pulangkan balik kat budak tu. skali budak tu bagi terus kat Nia. suka la Nia. tapi last2 maktok yg pegang sbb budak2 ni nak main susah bawak belon. hahahaha

eh lepas tu ramai la plak tanya mana beli belon. penat nak explain. hadehhh....

anyway,

Selamat Hari Lahir Mak & Ai
Semoga panjang umur, murah rezeki, di beri kesihatan yg baik.
Untuk mak, D sayang mak sangat2.
i love u so much.








No comments: