I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, April 17, 2010

Adegan Lucu di Ofis

hari ni Ai tumpang buat assignment di ofis aku. aku suruh die duduk kat pc hampir dgn meja aku. aircond kat ofis aku ni kadang2 akan sejuk melampau n Ai mmg x tahan sejuk. slalu kat rumah pagi2 lagi die dah bersin...tapi ari ni aku rasa suhu ok je cuma Ai x tahan. naik biru jari2 die so aku bagi die pakai blazer aku n die duduk kat pc yg slalu aku duduk. aku biasa la jaga kaunter.

aku boleh lupa lak bulan ni exam n library buka sampai mlm walaupun sabtu ahad....jd tadi budak2 shift mlm masuk keje n diorg semua sapa Ai coz diorg ingatkan itu aku! aku lak dgr org panggil nama aku....aku sahut la. dah semua pelik. lain yg diorg panggil, lain yg menyahut....leh bayangkan x? aku kat depan jaga kaunter....tetiba diorg nak gi minum kat belakang leh jumpa 'aku' yg lagi sorg...gila sakan aku gelak. pastu semua sibuk tanya....D, tu adik ko ke....nama siapa....umo berapa...masing2 cover malu la tu ....hak3

nasib la aku x keje malam....kalau x....semua mesti ingat tu hantu.....=)

No comments: