I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, April 3, 2010

April Fool!

Seriously, aku x ingat pun yg sekrg ni dah masuk bulan April. biasala, aku kan super duper bz yg teramat. yg aku ingat 1st April besday officemate aku. kitorg x buat apa2 yg special pun juz besday gurl beli kek n kongsi ramai2.....but still we had a great time. To birthday gurl, hopefully all ur wishes come true.....cian adik akak ni asyik missing sumone je.....bila la minah ni nak berubah....anyway, nila gambar2 me n my officemates yg sporting giler......=)


naughty them....but still love them all



suapkan besday gurl....










si bujang2 yg ikut menyibuk gakss....





p/s : besday gurl cakap, sambil2 sambut besday die join kan skali dgn besday aku (20 Mac). So happy birthday to me too....yg ke berapa? rahsia....hehehehe =)

No comments: