I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, April 4, 2010

I'm soo tired...

I felt sick...awal2 bulan aku mmg camni. P pain. rasa cam nak balik je tapi ada ke klinik buka? aku nak mc....sekrg ni dah terpikir je katil n bantal kat rumah. aku klau sakit mmg suka berselubung dgn selimut atas katil sampai la ok.kalau 2 ari, 2 ari la aku atas katil. x makan n x minum pun xpe. sbb tu aku kurus. bila sakit @ ada prob, aku x suka makan. hmm, klau dok rumah pun bkn dpt rehat. adik2 aku suka memekak. lagi la skrg aku dah b'tukar bilik. terpaksa kongsi dgn Ai. dah lama rasanye aku x berkongsi bilik. so rasa sgt pelik masa 1st time Ai tido dgn aku. rasa nak push away die masuk bawah katil. hahahahah yes I'm mean. I'm a bit down. time2 sakit ni mmg suka org pamper. bulan ni aku tersgt bz n keje atas meja pun bertimbun. tapi aku betul2 xde mood nak buat. sori bos. xleh nak ikut schedule. bos buatkan boleh x?

p/s : is having daydream of him. i miss YOU!

No comments: