I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, April 4, 2010

Privasi ke?

tetiba angin nak baca blog org lain dtg... bila baca blog org lain, aku tgk semua x letak pic diri sendiri @ xpun samar2 je gambar diorg. aku ni suka amik gambar org. kdg2 marah dgn diri sendiri sbb x banyak gambar aku sorg2. entah la. rasa segan lak nak amik gambar diri sendiri walaupun xde org lain nampak. klau ada pun untuk tatapan diri sendiri dan Al. Al pun camtu gak. die betul2 jaga privasi kami but lately lepas adanye blog ni, aku x selindung pun muka my friends n family. cam x menjaga privasi diorg lak. mybe ada certain people yg ok tapi I think if my friends know, diorg mesti marah kan. hmm, camne ni? dah terlepas letak lak. nak tarik balik ke semua pics tu? aku betul2 serba salah sekarang ni. what should I do? nak call Al but he won't pick up anyway. so membazir je. pada sape2 yg terbaca entry ini dan aku terletak gambar korg....I'm sorry ok. next time maybe aku x letak gambar korg. letak gambar dari web je. ok x?

No comments: