I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Saturday, April 24, 2010

The Big Bang Theory Crazeeee.....

aku ni dah terpengaruh dgn abg aku pasal cerita ni....cam best. so aku try tgk kat youtube semalam tapi sikit hampa coz lmbt sgt....tapi yg best nye bila aku balik rumah, Ai cakap cerita tu dah mmg sedia ada dlm laptop die....dari season 1 sampai season 3....so apa lagi kan...aku layan la cerita tu sampai 2 pagi...scene yg paling best n klakar :























mmg x tahan dgn perangai si sheldon yg sgt2 pelik tu....hahahaha....

2 comments:

hamifaizal mohsin said...

laa... dah ada ke? bagus bagus, simpan yan, abang nak jugak sbb abg dpt tgk kt opis je, takleh bawak balik rumah...
so skrg, dah paham apa itu geek sbnrnya?

funky_D said...

dah lama tau....abg kan geek gak....geek giler komik...=P