I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, April 23, 2010

Total Madness!

semalam aku dan Ai gi Jusco Bukit Indah semata2 untuk beli kertas A4.....kat pekan rumah aku xde jual. nak gi perling jauh...baik aku gi bukit indah je....mak dah bagitau ari ni ada J-Card day. patut nye mak yg beli kertas tu sbb pagi tadi die gi Jusco gak tapi die lupa....xpela. demi adik tersayang kan...aku pegi la...xtau lak yg tempat tu mmg crowded giler....


ni baru kat pintu gerbang...lom masuk lagi. sori la pic blur sikit...pakai hp canggih kan...=)


ni dah berjaya masuk tapi ala2 sempit gitu....tgk la potongan harga die....mmg giler la...


kat ruangan yg buat aku terpana jap....baju rm10! hahaha tapi aku xde mood langsung nak beli. kepala dah ting tong tgk org ramai sgt...

tapi kami berjaya gak beli ni..

sekurang2 nye xde la terpesong niat aku kan....hahaha

p/s : serik nak gi tempat2 crowded camni....nasib aku x suffocate kat situ...huhuhu

No comments: