I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Friday, May 7, 2010

Jumaat yg tenang

ari ni keje aku senang je, amik buku dari rak...tampal sticker kat blakang n letak balik kat rak...senang mmg la senang tapi agak mengantukkan....huwwarrrgggghhhhhhh opss sangap terlebih lak. hal moody2 semua dah setel or dlm bahasa kepala otak aku....abaikannnnn.....hehehehe

really...if we assume our problem is just like a joke...it's laughable n then mybe our life would be easier....kadang2 aku malas nak pusing ke belakang dan meneroka segala apa yg pernah aku lalui. pahit manis semua. I once been in a hated seat, had still and always will. pernah aku terlalu benci nak jumpa semua kawan2 lama aku kerna kenangan itu menyakitkan tapi bila aku jumpa new friends n they are more nicer n treat me like one of them...i feel better. at least aku rasa yg aku masih manusia biasa tapi bila perkara tu berlaku lagi...aku rasa sgt2 down. then tetiba aku tebaca blog Yuna....yes, YUNA ZARAI....si penyanyi tu. die pun pernah kena perkara yg sama. bullies n haters....they will always be there to haunt you. itu kata2 yuna. die yg nama besar pun leh terkena, lagikan aku manusia kerdil.

aku bertuah sbb ada kawan2 yg tidak hanya menilai melalui luaran tapi dalaman juga. aku juga sgt bertuah ada famili n Al yg sgt2 supportive in everything that i do. love you guys a LOT! thanks guys....dah rasa sgt lega.... =))

No comments: