I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Sunday, August 29, 2010

Menu buka puasa di rumah

dah 2 hari x update. tah la. xde mood. lagi dgn kepala aku yg pening je dari semalam. mybe the weather la. it got on me. x pasal2 terkeluar api naga semalam. i'm so sorry.

owh di sebabkan aku xde apa nak update n kepala pun masih ting tong, aku letak gambar juadah berbuka ari jumaat lepas.



nasi goreng kampung. aku yang masak tau. still hot in the pan. mak kata sedap terlampau. wahhh kembang montot jap. hehehehehe



kerabu mangga. dah tinggal sikit baru teringat nak snap pic. sedap giler ok. beli dgn kawan mak aku. die org siam. mmg terer masak kerabu. =)




kuih-muih. mak yg buat. mak aku kan jual kat bazar ramadan. ni yg lebihan x habis jual. kuih cara, karipap n kuih tako. masa amik pic ni mak sibuk nak masuk pic skali. walaupun tangan je. pfffhhttt.....giler glemer la makcik ni. konon nak promote kuih die la tu. suruh buat blog xnak.




cucur udang. ni menu ari selasa. tetiba tekak terasa nak makan so aku buat la. sekali tebal lak. buruk bebenor ghupenye kan. huhuhu tapi mak cakap sedap. cuma rupa je fail. wahhh sudah semangat balik. xpe. lepas ni leh try buat lagi. go go chaiyok!













p/s : masa tulis entry ni tetiba headache aku hilang lak. teruja sbb ada gambar makanan kot. poyo giler k. lol

hati rasa agak kuciwa sbb walaupun aku keje gov dpt rm500, tapi duit tu akan habis x lama lagi. my golden fish (kereta kancil ku sayang) telah membuat hal. haissshhhhh..... balik keje t kena gi workshop la gamak nye. fly money fly.....fly.......*sambil tangan gapai2 nak tangkap balik duit yg nak terbang tu     =(








No comments: