I love all things around me especially you, you and you coz we must treasure them before they are gone

click me!

Wednesday, September 1, 2010

Cuti Hari Kemerdekaan Malaysia

cuti merdeka ari tu aku x gi mana pun. just balik kampung tanam jagung. eh?

owh xde apa nak cakap just nak wish




HAPPY BIRTHDAY TO MY MUM & AI!!!!!
30th August 2010

x dapat kek betul, gambar pun jadi la kan...kan...kan....gambar ehsan google


semoga korang di panjangkan umur dan di murahkan rezeki.

to Ai, ko tu dah 21 ye cik kak. sila matang sikit. <------apa motif aku tulis camni ek?
oh ye. sila cari boifren. ayah dah risaukan ko tu. keh3


to mak, I love you so very much. hugs n kisses to you for being my greatest mum ever.  
(aku puji2 ni macam la mak baca blog aku. ok xpe. fikir positif. balik keje t aku cerita kat mak. ehehehehe)











p/s : xde hadiah ye. sbb aku sengkek. bagi ciuman je boleh x? tu kira hadiah jugak kan. eh suka aku la. mak x kisah punye. =)

No comments: